Pentru a plasa un pariu sau pentru a desfasura orice activitate de jocuri de noroc pe Site in modul „bani reali”, trebuie sa depuneti fonduri in Contul dumneavoastra.
Puteti depune fonduri in Contul dumneavoastra in conformitate cu acesti Termeni si numai prin una dintre metodele de depunere acceptate de catre noi si disponibile in Contul dumneavoastra. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a trata orice depunere in Cont ca fiind invalida si orice castiguri care reies din astfel de depuneri invalide ca nule.
Cu exceptia taxelor si impozitelor impuse de legislatia in vigoare, nu vom aplica nicio taxa pentru depunerea de fonduri in Contul dumneavoastra. Cu toate acestea, va rugam sa luati la cunostinta faptul ca anumite banci, institutii financiare sau prestatori de servicii de plata va pot taxa si in consecinta trebuie sa dispuneti de astfel de comisioane inainte de a face o depunere.
Fondurile depuse in Contul dumneavoastra vor fi disponibile in mod normal odata ce banca, institutia financiara sau prestatorul de servici de plata autorizeaza suma aleasa. Autorizarea are de cele mai multe ori loc instant, insa trebuie sa tineti cont ca metode de plata precum „transferul bancar” au o durata mai mare de procesare a fondurilor.
Fondurile depuse in Contul dumneavoastra nu poarta nicio dobanda deoarece sunt depuse ca plati in avans pentru tranzactiile intentionate de pe Site.
Suma minima pe care o puteti depune in Contul dumneavoastra este 20 lei.
Veti putea depune fonduri numai catre Contul dumneavoastra pentru unicul scop de a plasa pariuri in nume propriu si in beneficiul propriu. Sumele cu care este alimentat contul trebuie sa fie rulate cel putin o data inainte de orice retragere.
De asemenea, in cazul alimentarii Contului dumneavoastra cu numerar trebuie sa faceti dovada identitatii dumneavoastra prin prezentarea documentului de identitate (cartea de identitate sau pasaportul) pentru a putea fi confruntat cu detaliile Contului dumneavoastra.
Stanleybet isi rezerva dreptul de a suspenda sau inchide Contul dumneavoastra daca avem motive rezonabile sa credem ca ati depus fonduri fara intentia de a plasa un pariu. In aceste circumstante, Stanleybet va returna fondurile depozitate de catre dumneavoastra dupa ce cerintele de diligenta cuvenite, prevazute in sectiunea 23 din Termeni si conditii de utilizare a platformei de jocuri de noroc la distanta Stanleybet, au fost indeplinite intocmai. Mai mult, Stanleybet poate de asemenea raporta acest fapt catre autoritatile competente in conformitate cu legislatia aplicabila.
Este responsabilitatea dumneavoastra sa ne informati imediat in cazul in care au fost creditate fonduri in contul dumneavoastra prin incalcarea Termenilor si, in consecinta, veti fi responsabil pentru orice pariuri necastigate efectuate in contul dumneavoastra, ca urmare a utilizarii fondurilor creditate in mod eronat in contul dumneavoastra si care ulterior sunt returnate.
Va rugam sa retineti faptul ca este ilegal sa depuneti fonduri din surse ilegale in contul dumneavoastra. In cazul in care avem motive sa credem ca a fost sau este executata o astfel de depunere, vom refuza sa o acceptam sau o vom returna, si vom putea proceda la inchiderea Contului dumneavoastra si/sau confisca fondurile ramase in cont si/sau vom informa autoritatile competente cu aplicarea legii. Toate taxele bancare ocazionate ca urmare a acestei returnari, inversari sau alta anulare se vor deduce din Contul dumneavoastra.
Stanleybet poate sa refuze in orice moment efectuarea de tranzactii financiare de depunere de fonduri fara a oferi motive suplimentare. In cazul in care nu reusiti efectuarea unor depuneri, va rugam sa ne contactati.
Conform prevederilor Termenilor, fondurile depuse sau creditate in Contul dumneavoastra vor ramane in Contul dumneavoastra cu exceptia cazului cand veti depune o solicitare de retragere (care nu va depasi soldul pe care vi se permite sa il retrageti din Cont la momentul unei asemenea solicitari) pentru ca acestea sa fie transferate prin metoda de depunere folosita de dumneavoastra pentru a depune astfel de fonduri in Contul dumneavoastra. Solicitarile de retragere pot fi adresate prin sectiunea "Contul meu" din cadrul Site-ului.
Cu exceptia taxelor si impozitelor impuse de legislatia in vigoare, nu vom aplica nicio taxa pentru retragerea de fonduri din Contul dumneavoastra. Cu toate acestea, va rugam sa luati la cunostinta faptul ca anumite banci, institutii financiare sau prestatori de servicii de plata va pot taxa si in consecinta trebuie sa dispuneti de astfel de comisioane inainte de a face o retragere.
Pentru a respecta reglementarile legale impotriva spalarii banilor, acolo unde va fi posibil, retragerile vor fi procesate in aceeasi ordine, prin aceeasi metoda si in acelasi cont bancar folosit anterior pentru depozitarea fondurilor catre Contul dumneavoastra. Pentru a putea folosi o metoda de retragere, aveti obligatia de a efectua mai intai o depunere cu acea metoda, sa furnizati toate documentele solicitate de noi in vederea verificarii metodei de plata aleasa si sa aveti efectuate retrageri prin metodele si conturile bancare folosite anterior pentru depozitarea fondurilor cel putin egale cu suma depunerilor efectuate prin metodele si conturile bancare respective.
Atunci cand retragerea fondurilor din Contul dumneavoastra se face cu numerar, trebuie sa faceti dovada identitatii dumneavoastra prin prezentarea documentului de identitate (cartea de identitate sau pasaportul) pentru a putea fi confruntat cu detaliile Contului dumneavoastra si sa faceti dovada aprobarii solicitarii de retragere.
Acolo unde este necesar, Stanleybet isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare de la dumneavoastra pentru a putea desfasura verificarile de securitate de rutina si de a autoriza orice cerere de retragere solicitata.
Astfel de documente suplimentare vor include:
Anterior primirii, aprobarii sau efectuarii platii unei retrageri, Conturile sunt supuse verificarilor de securitate si procedurilor de audit regulate pentru a preveni actiuni frauduloase posibile.
Daca avem motive rezonabile sa consideram ca ati incalcat Termenii, inclusiv, dar fara a se limita la solicitarea ilegala a bonusurilor, Stanleybet are dreptul de a suspenda conturile de joc implicate si de a confisca fondurile din contul de joc in vederea acoperirii prejudiciilor.
In conformitate cu procedura stabilita in conditiile si regulile aprobate pentru desfasurarea jocurilor de noroc, vom efectua plata catre dumneavoastra nu mai tarziu de trei (3) zile lucratoare. In cazul in care exista suspiciuni, inainte de a transfera castigurile avem dreptul sa efectuam, intr-un termen de zece (10) zile, verificarile pe care le consideram necesare, dupa care sa efectuam plata, sa anulam cererea de retragere sau sa instiintam organele competente. In cazul in care o astfel de investigatie are nevoie de mai mult de zece ( 10 zile ) pentru a se finaliza, veti fi instiintat.
Un numar mic de carduri (incluzand International Mastercard si Visa) si de portofele electronice (incluzand Skrill, Neteller si PaySafeCard) nu ne permit sa platim fonduri inapoi catre cardul de credit sau debit sau catre portofelul electronic. In consecinta, daca folositi unul dintre aceste metode de depunere veti fi informat atunci cand solicitati sa retrageti si putem facilita ca fondurile dumneavoastra sa fie platite catre un cont bancar sau numerar, la alegerea dumneavoastra (ca urmare a primirii informatiilor suplimentare si a documentatiei mentionate mai sus).
Ca urmare a aprobarii bancii, institutiei financiare sau prestatorului de servici de plata, vom debita sau credita imediat catre dumneavoastra orice tranzactie aferenta Contului dumneavoastra si veti putea accesa imediat din Contul dumneavoastra informatii aferente balantei curente, precum si toate celelalte tranzactii desfasurate cu privire la Contul dumneavoastra pe durata celor 90 de zile anterioare, incluzand castiguri plasate, refinantari, depuneri, completari, bonusuri si retrageri (indiferent daca tranzactiile/pariurile au fost determinate deja sau sunt in asteptare).
Acceptam Depozite si Retrageri realizate prin urmatoarele metode:
Ar trebui sa faci depuneri in contul online cu scop unic de a plasa pariuri in nume personal si pe contul propriu. In consecinta, pentru a realiza o depunere prin utilizarea de Card de Debit, Card de Credit sau Servicii de Plata Online, numele de pe card sau serviciu de plata trebuie sa fie acelasi cu numele Contului.
Stanleybet isi rezerva dreptul de a suspenda sau inchide contul in cazul in care avem dovezi clare privind realizarea depunerilor fara nicio intentie de a plasa pariuri sau daca ai utilizat Carduri sau Servicii de Plata Online care au un nume diferit fata de detinatorul inregistrat al contului. Castigurile obtinute prin participarea la joc din astfel de fonduri vor fi confiscate iar Stanleybet va returna fondurile depozitate de catre dumneavoastra dupa ce cerintele de diligenta cuvenite, prevazute in sectiunea 23 din Termeni si conditii de utilizare a platformei de jocuri de noroc la distanta Stanleybet, au fost indeplinite intocmai.
Toate tranzactiile online sunt transmise utilizand un server securizat Stanleybet si angajatii nostrii nu vor avea acces la parole sau coduri CVV2.
Codul CVV2 este un numar de trei cifre care ofera o securitate aditionala pentru a confirma faptul ca numarul de card furnizat este adevarat si clientul are cardul in posesia lui.
Aceasta tehnica mai este cunoscuta sub denumirea de CSC, CVN, CVC2, CVVC si sunt ultimele trei cifre localizate mai jos pe banda de semnatura de pe spatele cardului.
Iti poti vizualiza toate tranzactiile dupa ce te autentifici, mergi la sectiunea Contul meu iar apoi selectezi optiunea Tranzactii. Pentru a gasi mai usor informatia cautata iti poti sorta tranzactiile dupa tip sau interval de timp.
Detaliile privind limitele minime/maxime ale depunerilor/retragerilor sunt cele din tabelul de mai jos:
DEPUNERE | ||||
---|---|---|---|---|
Metoda | Descriere | Executare | Minim (Lei) | Maxim (Lei) |
Visa / MasterCard | Card Credit | Instant | 20 lei | 20.000 lei |
Visa Debit | Card Debit | Instant | 20 lei | 20.000 lei |
Skrill/Neteller/PaySafeCard | portofel electronic | Instant | 20 lei | 20.000 lei |
In orice agentie Stanleybet | Numerar | Instant | 20 lei | 20.000 lei |
RETRAGERE | ||||
---|---|---|---|---|
Metoda | Descriere | Exectuare | Minim (Lei) | Maxim (Lei) |
Visa / MasterCard | Card Credit | Dupa aprobare, in 2-5 zile lucratoare | 20 lei | 40.000 lei |
Visa Debit | Card Debit | Dupa aprobare, in 2-5 zile lucratoare | 20 lei | 40.000 lei |
Skrill/Neteller/PaySafeCard | portofel electronic | Dupa aprobare, instant | 20 lei | 40.000 lei |
In orice agentie Stanleybet | Numerar | Dupa aprobare, in max 48 h | 20 lei | 20.000 lei |
Verified by Visa/MasterCard SecureCode se aplica ca serviciu de extra securitate pentru tranzactiile online.
Ca urmare a depozitului initial, daca emitatorul cardului participa si tu nu ai facut insa acest lucru, vei fi rugat sa te inregistrezi in Verified by Visa/MasterCard SecureCode.
Ca parte a acestui proces vei fi rugat sa inregistrezi o parola.
Aceasta iti permite sa verifici fiecare tranzactie efectuata si sa previi utilizarea neautorizata a cardului.
Pentru inregistrare nu trebuie decat sa urmezi instructiunile transmise de catre banca. Daca esti deja inregistrat la Verified by Visa/MasterCard SecureCode, tot ce trebuie sa faci este sa introduci parola secreta atunci cand ti se solicita astfel.
Verified by Visa/MasterCard SecureCode se aplica doar pentru depozite.
Daca ti-ai uitat parola atunci trebuie sa contactezi emitentul cardului pentru asistenta directa.
Skrill/Neteller/PaySafeCard este un portofel electronic international in moneda locala prin intermediul caruia poti transfera sume de bani din contul bancar, card de credit/ debit sau prin alte metode de plata alternative.
Poti depune si retrage sume din contul tau Online Stanleybet folosind Skrill/Neteller/PaySafeCard.
Pentru a depune sume prin intermediul Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie mai intai sa-ti realizezi un un cont Skrill/Neteller/PaySafeCard (realizarea contului este gratuita si usor de realizat). Prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, poti realiza depuneri imediate in contul tau Online Stanleybet. Procesul este rapid si usor.
Daca nu ai cont Skrill/Neteller/PaySafeCard:
Dupa autentificare depunerile le poti realiza direct din Contul meu sectiunea Depozite.
Depunerile pot fi facute si in numerar, in oricare din agentiile Stanleybet
Depunerile in cont vor fi de obicei disponibile din momentul in care banca sau alta institutie financiara autorizeaza suma aleasa pentru a fi depusa si este de obicei marcata cu “STANLEYBET” in extrasul de cont.
Sumele depuse nu au dobanda deoarece ele sunt depuse cu titlu de plata in avans pentru viitoarele tranzactii pe site-ul nostru.
Depunerile in numerar efectuate in agentiile noastre sunt creditate imediat in contul utilizatorului.
In cazul primei depuneri folosind aceasta metoda de plata va trebui sa furnizati urmatoarele detalii:
Daca ai mai realizat anterior depuneri prin card si ai selectat optiunea “Salvati Detalii” ti se va afisa tipul de card, si ultimele 4 cifre ale acestuia. Poti selecta acest card sau poti adauga un alt card.
Daca selectezi utilizarea unui card introdus anterior va trebui doar sa introduci codul CVV2 ca si metoda de veridicare a identitatii.
Prin Skrill/Neteller/PaySafeCard poti realiza depuneri in contul tau Online Stanleybet urmand acesti pasi:
Depunerile in numerar in contul tau Stanleybet pot fi facute urmand pasii de mai jos:
Retragerile se pot face doar din Contul Meu sectiunea Retrageri.
Conform “Termenilor si Conditiilor” sumele depuse sau creditate vor ramane in Cont daca nu depui o cerere de retragere online (cerere care nu trebuie sa depaseasca soldul permis de retragere din cont la momentul respectiv) pentru a fi transferat la metoda pe care ai utilizat-o pentru a depune.
Stanleybet isi rezerva dreptul de a-ti solicita informatii sau documente aditionale, conform precizarilor punctului 6.2 din Termeni si Conditii, pentru a realiza verificari de securitate necesare si de a autoriza orice solicitare de retragere.
Trebuie sa tii cont de faptul ca sunt permise maxim 2 retrageri online pe zi.
De obicei dureaza intre 2 si 5 zile lucratoare pana cand sumele retrase sa ajunga in contul tau bancar, insa uneori poate dura si mai mult in functie de banca.
Cererile de retragere in numerar dintr-o agentie Stanleybet sunt confirmate in 1-2 zile lucratoare. Dupa primirea confirmarii prin email ai la dispozitie 48 h sa ajungi la agentia asociata contului tau online pentru ridicarea banilor.
Cererile de retragere vor fi luate in considerare numai dupa ce identitatea clientului si metoda de plata au fost pe deplin verificate. Atunci cand verificarea nu este finalizata in termen de 5 zile de la momentul solicitarii informatiilor sau documentelor aditionale, cererea de retragere va fi refuzata.
Iti poti anula retragerea prin accesarea sectiunii “Retrageri” din Contul Meu in conditiile in care solicitarea de retragere nu a fost procesata spre plata. In mod normal anularea se poate realiza in acceasi zi cu efectuarea cererii de retragere.
Sumele aferente retragerii anulate vor fi returnate in contul tau.
Accesand sectiunea “Retrageri” din “Contul meu” vei primi o notificare prin care vei fi rugat sa-ti inregistrezi un nou card. Orice tranzactie catre noul card se va supune Termenilor si Conditiilor. Conform acestora se vor solicita informatii si documente aditionale inainte de autorizarea oricarei solicitari de retragere dupa cum este prevazut in sectiunea 6.2. a Termenilor si Conditiilor.
In astfel de cazuri, trebuie sa contactezi imediat emitentul cardului si sa-l informezi in acest sens. Cardul pierdut va fi anulat pentru a preveni orice intrebuintare si se va emite un card inlocuitor. Acesta poate fi ulterior inregistrat in Contul Meu.
Trebuie sa ai in vedere ca toate sumele solicitate spre a fi retrase vor fi procesate inapoi catre cardul inregistrat anterior, astfel ca va trebui sa-ti inregistrezi noul card. Orice tranzactie catre noul card se va supune Termenilor si Conditiilor. Conform acestora se vor solicita informatii si documente aditionale inainte de autorizarea oricarei solicitari de retragere dupa cum este prevazut in sectiunea 6.2. a Termenilor si Conditiilor.
Pentru a putea retrage sume pe un card de pe care inca nu ai efectuat un depozit trebuie sa ai cel putin o depunere facuta de pe respectivul card. Trebuie sa tii cont de faptul ca este posibil sa fii supus unor verificari aditionale de securitate cand se efectueaza aceasta retragere.
Prin selectarea acestei metode de retragere detaliile cardului/cardurilor utilizat/e pentru a face depuneri, continand ultimele 4 cifre alte numarului de card, vor fi vizibile pentru selectare. Ca parte a procesului de confirmare vei introduce Numele de Utilizator si parola aferente contului tau.
Cand cererea a fost procesata vei primi un email de confirmare cu detaliile tranzactiei.
Retragerile prin Skrill/Neteller/PaySafeCard sunt disponibile numai dupa realizarea in prealabil a cel putin unei depuneri utilizand acest serviciu.
Retine ca retragerile sunt creditate in mod automat prin aceeasi metoda de plata utilizata pentru depuneri.
Pentru realizarea unei retrageri prin Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie sa urmezi pasii:
Retine ca toate platile de la si catre cardul de credit se fac prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, astfel, oricare altfel de solicitari ar trebui sa fie adresate lor.
Pentru a efectua o retragere in numerar contul tau trebuie mai intai asociat unei agentii Stanleybet. Daca ai efectuat deja o depunere in numerar, poti face si o retragere din aceeasi agentie unde ai efectuat depunerea. Daca insa nu ai efectuat o depunere in numerar sau daca doresti sa faci o retragere in alta agentie decat cea in care ai facut depunerea, trebuie sa contactezi mai intai serviciul nostru de relatii cu clientii prin email sau prin chat.
Daca acest proces nu este efectuat in 48 de ore de la aprobarea cererii de retragere de numerar, codul trimis nu va mai fi valabil iar suma pe care ai solicitat sa o retragi va fi creditata contului tau online. Data si ora de expirare a codului de retragere vor fi afisate in emailul transmis.
Datorita regulilor de antifrauda a cardurilor si a reglementarilor privind spalarea banilor, acolo unde este posibil, retragerile vor fi achitate doar dupa ce s-a realizat anterior o depunere prin acea metoda de plata.
Urmatoarele verificari privind fraudele sunt finalizate pentru toate tranzactiile de depunere si retragere de catre echipa de Serviciu Clienti. Aceste verificari au loc pentru a reduce riscurile de frauda si pentru a preveni spalarea banilor.
Depozitelor clientilor vor fi monitorizate continuu si fiecare tranzactie este evaluata separat pentru risc pe baza metodei de plata si a profilului jucatorului. Sistemul de control al fraudelor al PSP asigura reguli pentru detectarea fraudei, generand alerte de frauda impotriva tranzactiilor care urmeaza sa fie efectuate, pentru a calcula un scor de frauda si include capacitatea de a aproba, refuza sau retine tranzactii pentru examinarea manuala. Sistemul de control al fraudelor sustine in prezent peste 40 de controale (inclusiv verificarile aeriene), care sunt grupate in urmatoarele categorii:
Pentru a putea retrage fonduri, trebuie verificata in intregime identitatea jucatorului.
Inainte de procesarea unei cereri de retragere, echipa de Servicii Clienti efectueaza mai multe controale asupra jucatorului. Fondurile retrase vor fi remise numai in contul din care au provenit fondurile. Cele trei controale de retragere principale sunt:
In al doilea rand, controlul identitatii jucatorului se realizeaza pentru fiecare tranzactie de retragere fata de informatiile furnizate de procesorul platii. Pentru a finaliza verificarea echipa Servicii Clienti verifica ca informatiile personale furnizate procesorului platii (de exemplu Skrill) sa fie unice in contul jucatorului. In acest caz, datele de identificare a jucatorului sunt verificate pentru a se asigura ca e-mail-ul utilizat pentru contul de joc este unic pentru fiecare jucator in parte.
Daca se identifica activitati suspecte derulate pe mai multe conturi, echipa de asistenta pentru clienti va suspenda toate conturile jucatorilor implicati, iar fondurile din conturi vor fi inghetate pana la finalizarea unei investigatii complete.
Orice tranzactii frauduloase suspecte vor fi raportate autoritatilor competente sau de reglementare. Serviciul Clienti este responsabil pentru raportarea tranzactiilor suspecte.