Procedura depuneri/retrageri

DEPUNERI

Pentru a plasa un pariu sau pentru a desfasura orice activitate de jocuri de noroc pe Site in modul „bani reali”, trebuie sa depuneti fonduri in Contul dumneavoastra.

Puteti depune fonduri in Contul dumneavoastra numai prin una dintre metodele de depunere acceptate de catre noi si in conformitate cu acesti Termeni. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a trata orice depunere in Cont ca fiind invalida si orice castiguri care reies din astfel de depuneri invalide ca nule.

Nu vom aplica nicio taxa pentru depunerea de fonduri in Contul dumneavoastra. Cu toate acestea, va rugam sa luati la cunostinta faptul ca anumite banci, institutii financiare sau prestatori de servicii de plata va pot taxa si in consecinta trebuie sa dispuneti de astfel de comisioane inainte de a face o depunere.

Fondurile depuse in Contul dumneavoastra vor fi disponibile in mod normal odata ce banca, institutia financiara sau prestatorul de servici de plata autorizeaza suma aleasa. Autorizarea are de cele mai multe ori loc instant, insa trebuie sa tineti cont ca metode de plata precum „transferul bancar” au o durata mai mare de procesare a fondurilor.

Fondurile depuse in Contul dumneavoastra nu poarta nicio dobanda deoarece sunt depuse ca plati in avans pentru tranzactiile intentionate de pe Site.

Suma minima pe care o puteti depune in Contul dumneavoastra este 20 lei.

Veti putea depune fonduri numai catre Contul dumneavoastra pentru unicul scop de a plasa pariuri in nume propriu si in beneficiul propriu. Sumele cu care sunt alimentate trebuie sa fie rulate cel putin o data inainte de orice retragere.

De asemenea, in cazul alimentarii Contului dumneavoastra cu numerar trebuie sa faceti dovada identitatii dumneavoastra prin prezentarea documentului de identitate (cartea de identitate sau pasaportul) pentru a putea fi confruntat cu detaliile Contului dumneavoastra. Stanleybet isi rezerva dreptul de a suspenda sau inchide Contul dumneavoastra daca avem motive rezonabile sa credem ca ati depus fonduri fara intentia de a plasa un pariu. In aceste circumstante, Stanleybet va returna fondurile depozitate de catre dumneavoastra dupa ce cerintele de diligenta cuvenite, prevazute in sectiunea 23, au fost indeplinite intocmai. Mai mult, Stanleybet poate de asemenea raporta acest fapt catre autoritatile competente in conformitate cu legislatia aplicabila.

Este responsabilitatea dumneavoastra sa ne informati imediat in cazul in care au fost creditate fonduri in contul dumneavoastra prin incalcarea Termenilor si, in consecinta, veti fi responsabil pentru orice pariuri necastigate efectuate in contul dumneavoastra, ca urmare a utilizarii fondurilor creditate in mod eronat in contul dumneavoastra si care ulterior sunt returnate.

Va rugam sa retineti faptul ca este ilegal sa depuneti fonduri din surse ilegale in contul dumneavoastra. In cazul in care avem motive sa credem ca a fost sau este executata o astfel de depunere, vom refuza sa o acceptam si fie vom returna fondurile catre dumneavoastra fie vom informa autoritatile competente cu aplicarea legii.

Toate taxele bancare ocazionate ca urmare a acestei returnari, inversari sau alta anulare se vor deduce din Contul dumneavoastra.

Stanleybet poate sa refuze in orice moment efectuarea de tranzactii financiare de depunere de fonduri fara a oferi motive suplimentare. In cazul in care nu reusiti efectuarea unor depuneri, va rugam sa ne contactati.

RETRAGERI

Conform prevederilor Termenilor, fondurile depuse sau creditate in Contul dumneavoastra vor ramane in Contul dumneavoastra cu exceptia cazului cand veti depune o solicitare de retragere (care nu va depasi soldul pe care vi se permite sa il retrageti din Cont la momentul unei asemenea solicitari) pentru ca acestea sa fie transferate prin metoda de depunere folosita de dumneavoastra pentru a depune astfel de fonduri in Contul dumneavoastra. Solicitarile de retragere pot fi adresate prin sectiunea "Contul meu" din cadrul Site-ului.

Pentru a respecta reglementarile legale impotriva spalarii banilor, acolo unde va fi posibil, retragerile vor fi procesate prin aceeasi metoda si in acelasi cont folosit initial pentru depozitarea fondurilor catre Contul dumneavoastra. In cazul in care se foloseste o alta metoda de retragere, aveti obligatia de a efectua mai intai o depunere cu acea metoda si sa furnizati toate documentele solicitate de noi in vederea verificarii metodei de plata aleasa.

Atunci cand retragerea fondurilor din Contul dumneavoastra se face cu numerar, trebuie sa faceti dovada identitatii dumneavoastra prin prezentarea documentului de identitate (cartea de identitate sau pasaportul) pentru a putea fi confruntat cu detaliile Contului dumneavoastra.

Acolo unde este necesar, Stanleybet isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare de la dumneavoastra pentru a putea desfasura verificarile de securitate de rutina si de a autoriza orice metoda alternativa de retragere solicitata.

Astfel de documente suplimentare vor include:

  • copie clara si eligibila a cardului relevant (fata si verso), numai cu numele de pe card (acolo unde este aplicabil) si ultimele patru cifre ale cardului vizibile. Toate celelalte informatii de pe card vor fi acoperite inainte de expedierea acestei copii catre noi (altfel, copia va fi imediat distrusa de catre noi si vi se va solicita sa trimiteti o alta copie conforma).
  • copie a extrasului de cont care indica tranzactia relevanta.
  • Dovada identitatii (daca nu a fost furnizata).

Anterior primirii unei retrageri, Conturile sunt supuse verificarilor de securitate si procedurilor de audit regulate pentru a preveni actiuni frauduloase posibile.

Daca avem motive rezonabile sa consideram ca ati incalcat Termenii, inclusiv, dar fara a se limita la solicitarea ilegala a bonusurilor, Stanleybet are dreptul de a suspenda conturile de joc implicate si de a confisca fondurile din contul de joc in vederea acoperirii prejudiciilor.

In conformitate cu procedura stabilita in conditiile si regulile aprobate pentru desfasurarea jocurilor de noroc, vom efectua plata catre dumneavoastra nu mai tarziu de trei (3) zile lucratoare. In cazul in care exista suspiciuni, inainte de a transfera castigurile avem dreptul sa efectuam, intr-un termen de zece (10) zile, verificarile pe care le consideram necesare, dupa care sa efectuam plata sau sa instiintam organele competente. In cazul in care o astfel de investigatie are nevoie de mai mult de zece ( 10 zile ) pentru a se finaliza, veti fi instiintat.

Un numar mic de carduri, incluzand International Mastercard si Visa, nu ne permit sa platim fonduri inapoi catre cardul de credit sau debit. In consecinta, daca folositi unul dintre aceste carduri de depunere veti fi informat atunci cand incercati sa retrageti si putem facilita ca fondurile dumneavoastra sa fie platite catre un cont bancar la alegerea dumneavoastra (ca urmare a primirii informatiilor suplimentare si a documentatiei mentionate mai sus).

Ca urmare a aprobarii bancii, institutiei financiare sau prestatorului de servici de plata, vom debita sau credita imediat catre dumneavoastra orice tranzactie aferenta Contului dumneavoastra si veti putea accesa imediat din Contul dumneavoastra informatii aferente balantei curente, precum si toate celelalte tranzactii desfasurate cu privire la Contul dumneavoastra pe durata celor 90 de zile anterioare, incluzand castiguri plasate, refinantari, depuneri, completari, bonusuri si retrageri (indiferent daca tranzactiile/pariurile au fost determinate deja sau sunt in asteptare).

De asemenea, puteti consulta "Pagina de FAQ depuneri/retrageri" pentru orice nelamuriri pe care le puteti avea asupra procedurii de depunere si retragere in/din Contul dumneavoastra.

METODELE DE PLATA ACCEPTATE

Acceptam Depozite si Retrageri realizate prin urmatoarele metode:

  • Card de Credit sau Debit emis de catre Visa pe numele detinatorului de cont
  • Card de Credit sau Debit emis de catre MasterCard pe numele detinatorului de cont
  • Cont Skrill/Neteller/PaySafeCard pe numele detinatorului de cont
  • Numerar in orice agentie Stanleybet

UTILIZAREA UNEI METODE DE PLATA CARE APARTINE UNUI MEMBRU AL FAMILIEI CU PERMISIUNEA ACESTUIA

Ar trebui sa faci depuneri in contul online cu scop unic de a plasa pariuri in nume personal si pe contul propriu. In consecinta, pentru a realiza o depunere prin utilizarea de Card de Debit, Card de Credit sau Servicii de Plata Online, numele de pe card sau serviciu de plata trebuie sa fie acelasi cu numele Contului.

Stanleybet isi rezerva dreptul de a suspenda sau inchide contul in cazul in care avem dovezi clare privind realizarea depunerilor fara nicio intentie de a plasa pariuri, sau ai utilizat Carduri sau Servicii de Plata Online care au un nume diferit fata de detinatorul inregistrat al contului.

TRANZACTIILE ONLINE SECURIZATE

Toate tranzactiile online sunt transmise utilizand un server securizat Stanleybet si angajatii nostrii nu vor avea acces la parole sau coduri CVV2.

COD CVV2

Codul CVV2 este un numar de trei cifre care ofera o securitate aditionala pentru a confirma faptul ca numarul de card furnizat este adevarat si clientul are cardul in posesia lui. Aceasta tehnica mai este cunoscuta sub denumirea de CSC, CVN, CVC2, CVVC si sunt ultimele trei cifre localizate mai jos pe banda de semnatura de pe spatele cardului.

VIZUALIZARE TRANZACTII (DEPUNERI SI RETRAGERI)

Iti poti vizualiza toate tranzactiile dupa ce te autentifici, mergi la sectiunea Contul meu iar apoi selectezi optiunea Tranzactii. Pentru a gasi mai usor informatia cautata iti poti sorta tranzactiile dupa tip sau interval de timp.

TRANZACTII MINIME/ MAXIME PENTRU SUMELE DEPUSE SAU RETRASE

Detaliile privind limitele minime/maxime ale depunerilor/retragerilor sunt cele din tabelul de mai jos:

DEPUNERE
Metoda Descriere Executare Minim (Lei) Maxim (Lei)
Visa / MasterCard Card Credit Instant 20 lei 20.000 lei
Visa Debit Card Debit Instant 20 lei 20.000 lei
Skrill/Neteller/PaySafeCard portofel electronic Instant 20 lei 20.000 lei
In orice agentie Stanleybet Numerar Instant 20 lei 20.000 lei

 

RETRAGERE
Metoda Descriere Exectuare Minim (Lei) Maxim (Lei)
Visa / MasterCard Card Credit 2-5 zile lucratoare 20 lei 40.000 lei
Visa Debit Card Debit 2-5 zile lucratoare 20 lei 40.000 lei
Skrill/Neteller/PaySafeCard portofel electronic Instant 20 lei 40.000 lei
In orice agentie Stanleybet Numerar Dupa confirmare, in max 48 h 20 lei 20.000 lei

VERIFIED BY VISA/MASTERCARD SECURECODE

Verified by Visa/MasterCard SecureCode se aplica ca serviciu de extra securitate pentru tranzactiile online.

Ca urmare a depozitului initial, daca emitatorul cardului participa si tu nu ai facut insa acest lucru, vei fi rugat sa te inregistrezi in Verified by Visa/MasterCard SecureCode.

Ca parte a acestui proces vei fi rugat sa inregistrezi o parola.

Aceasta iti permite sa verifici fiecare tranzactie efectuata si sa previi utilizarea neautorizata a cardului. Pentru inregistrare nu trebuie decat sa urmezi instructiunile transmise de catre banca. Daca esti deja inregistrat la Verified by Visa/MasterCard SecureCode, tot ce trebuie sa faci este sa introduci parola secreta atunci cand ti se solicita astfel.

Verified by Visa/MasterCard SecureCode se aplica doar pentru depozite.

Daca ti-ai uitat parola atunci trebuie sa contactezi emitentul cardului pentru asistenta directa.

TAXE APLICATE PENTRU ANUMITE METODE DE PLATA

Stanleybet NU impune taxe pentru depozite sau retrageri. Insa, te rugam sa acorzi atentie faptului ca unele companii de carduri considera tranzactiile de pariere ca fiind “plati in numerar” si pot aplica diverse taxe.

SKRILL/NETELLER/PAYSAFECARD

Skrill/Neteller/PaySafeCard este un portofel electronic international in moneda locala prin intermediul caruia poti transfera sume de bani din contul bancar, card de credit/ debit sau prin alte metode de plata alternative.

Poti depune si retrage sume din contul tau Online Stanleybet folosind Skrill/Neteller/PaySafeCard.

REALIZAREA UNUI CONT SKRILL/ NETELLER/ PAYSAFECARD

Pentru a depune sume prin intermediul Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie mai intai sa-ti realizezi un un cont Skrill/Neteller/PaySafeCard (realizarea contului este gratuita si usor de realizat). Prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, poti realiza depuneri imediate in contul tau Online Stanleybet. Procesul este rapid si usor.

Daca nu ai cont Skrill/Neteller/PaySafeCard:

  • Acceseaza direct site-ul Skrill/Neteller/PaySafeCard sau urmeaza pasii indicati in sectiunea "Depozit" de pe platforma Online Stanleybet.
  • Urmand pasii indicati te vei inregistra pentru contul tau gratuit Skrill/Neteller/PaySafeCard iar apoi vei putea realiza depuneri prin transfer bancar, transfer electronic, sau de pe cardul de Debit/ Credit.

REALIZARE DEPUNERE

Dupa autentificare depunerile le poti realiza direct din Contul meu sectiunea Depozite.

Depunerile pot fi facute si in numerar,in oricare din agentiile Stanleybet

PROCESAREA DEPUNERILOR

Depunerile in cont vor fi de obicei disponibile din momentul in care banca sau alta institutie financiara autorizeaza suma aleasa pentru a fi depusa si este de obicei marcata cu “SBR” in extrasul de cont.

Sumele depuse nu au dobanda deoarece ele sunt depuse cu titlu de plata in avans pentru viitoarele tranzactii pe site-ul nostru.

Depunerile in numerar efectuate in agentiile noastre sunt creditate imediat in contul utilizatorului.

DEPUNERILE CU CARDUL

In cazul primei depuneri folosind aceasta metoda de plata va trebui sa ne furnizati urmatoarele detalii:

  • Numele detinatorului de Card
  • Numarul Cardului
  • Data de emitere
  • Data de expirare
  • Numarul emiterii
  • Numarul de cod CVV2

Daca ai mai realizat anterior depuneri prin card si ai selectat optiunea “Salvati Detalii” ti se va afisa tipul de card, si ultimele 4 cifre ale acestuia. Poti selecta acest card sau poti adauga un alt card.

Daca selectezi utilizarea unui card introdus anterior va trebui doar sa introduci codul CVV2 ca si metoda de veridicare a identitatii.

DEPUNERE PRIN SKRILL/NETELLER/PAYSAFECARD

Prin Skrill/Neteller/PaySafeCard poti realiza depuneri in contul tau Online Stanleybet urmand acesti pasi:

  • Din contul tau Online Stanleybet, sectiunea”Depozit”, selecteaza ca metoda de depunere Skrill/Neteller/PaySafeCard.
  • Introdu adresa de e-mail asociata contului tau Skrill/Neteller/PaySafeCard.
  • Introdu suma pe care vrei sa o depui si da click pe "depune acum".
  • Pentru finalizarea tranzactiei, vei fi directionat catre siteul securizat Skrill/Neteller/PaySafeCard.
  • Aici trebuie sa te conectezi la contul tau Skrill/Neteller/PaySafeCard, folosind detaliile de autentificare utilizate la inregistrarea contului. Adresa de e-mail Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie sa corespunda cu adresa ta de email asociata contului Online Stanleybet. Odata ajuns acolo, poti selecta una din optiunile disponibile pentru depunere.
  • Dupa selectarea metodei de depunere urmeaza pasii necesari pentru a finaliza procesul de depunere in contul tau Online Stanleybet.
  • Dupa aprobare, sumele depuse astfel vor fi disponibile in contul tau Online Stanleybet si totodata vei primi o notificare prin email in acest sens.

DEPUNERE IN NUMERAR

Depunerile in numerar in contul tau Stanleybet pot fi facute urmand pasii de mai jos:

  • Intra in oricare din agentiile noastre si informeaza operatorul de serviciu ca doresti sa faci o depunere de numerar in contul tau online.
  • Va trebui sa prezinti operatorului documentul de identitate pe care l-ai folosit la deschiderea/ activarea contului online: fie cartea de identitate fie pasaportul.
  • Daca nu ai mai facut o depunere in numerar in agentia respectiva sau daca ai facut anterior depuneri intr-o alta agentie Stanleybet, exista posibilitatea unei intarzieri in procesarea cererii de depunere deoarece dureaza putin pana se face conectarea contului tau online cu agentia in care doresti sa efectuezi depunerea. Odata ce contul tau online a fost asociat cu agentia, orice depunere ulterioara de numerar in agentia respectiva se va realiza mult mai rapid.
  • Operatorul de serviciu iti va furniza o chitanta tiparita ce va contine detaliile tranzactiei si iti va solicita sa o semnezi pentru a confirma suma pe care doresti sa o depui, iar el va semna pentru confirmarea primirii sumei respective.

REALIZAREA RETRAGERILOR

Retragerile se pot face doar din Contul Meu sectiunea Retrageri.

Conform “Termenilor si Conditiilor” sumele depuse sau creditate vor ramane in Cont daca nu depui o cerere de retragere online (cerere care nu trebuie sa depaseasca soldul permis de retragere din cont la momentul respectiv) pentru a fi transferat la metoda pe care ai utilizat-o pentru a depune.

Cand nu este posibil, Stanleybet isi rezerva dreptul de a-ti solicita informatii sau documente aditionale, conform precizarilor punctului 5.2 din Termeni si Conditii, pentru a realiza verificari de securitate necesare si de a autoriza orice metoda de retragere alternativa ceruta.

Trebuie sa tii cont de faptul ca sunt permise maxim 2 retrageri online pe zi.

PROCESAREA RETRAGERILOR

De obicei dureaza intre 2 si 5 zile lucratoare pana cand sumele retrase sa ajunga in contul tau bancar, insa uneori poate dura si mai mult in functie de banca.

Cererile de retragere in numerar dintr-o agentie Stanleybet sunt confirmate in 1-2 zile lucratoare. Dupa primirea confirmarii prin email ai la dispozitie 48 h sa ajungi la agentia asociata contului tau online pentru ridicarea banilor.

Cererile de retragere vor fi luate in considerare numai dupa ce identitatea clientului a fost pe deplin verificata. Putem solicita furnizarea unei copii a cardului cu numele detinatorului avand vizibile doar ultimele 4 cifre. Toate celelalte informatii de pe card trebuie acoperite inainte de a fi trimisa copia, in caz contrar o vom distruge si vom solicita o noua copie conforma.

ANULAREA RETRAGERII

Iti poti anula retragerea prin accesarea sectiunii “Retrageri” din Contul Meu in conditiile in care solicitarea de retragere nu a fost procesata spre plata. In mod normal anularea se poate realiza in acceasi zi cu efectuarea cererii de retragere.

Sumele aferente retragerii anulate vor fi returnate in contul tau.

CARDUL INREGISTRAT A EXPIRAT

Accesand sectiunea “Retrageri” din “Contul meu” vei primi o notificare prin care vei fi rugat sa-ti inregistrezi un nou card. Orice tranzactie catre card se va supune Termenilor si Conditiilor. Conform acestora se vor solicita informatii si documente aditionale inainte de autorizarea oricarei metode alternative de retragere dupa cum este prevazut in sectiunea 5.2. a Termenilor si Conditiilor.

PIERDEREA CARDULUI CARDUL INREGISTRAT

In astfel de cazuri, trebuie sa contactezi imediat emitentul cardului si sa-l informezi in acest sens. Cardul pierdut va fi anulat pentru a preveni orice intrebuintare si se va emite un card inlocuitor. Acesta poate fi ulterior inregistrat in Contul Meu.

Toate sumele solicitate spre a fi retrase vor fi procesate inapoi catre cardul inregistrat anterior. Cand nu este posibil, Stanleybet isi rezerva dreptul de a solicita informatii sau documente aditionale dupa cum este prevazut in sectiunea 5.2. a Termenilor si Conditiilor, pentru a putea efectua verificari de securitate si sa se autorizeze orice metoda alterantiva de retragere solicitata.

POT SA RETRAG SUME PE UN CARD DE PE CARE INCA NU AM EFECTUAL UN DEPOZIT?

Pentru a putea astfel trebuie sa ai cel putin o depunere facuta de pe respectivul card. Trebuie sa tii cont de faptul ca este posibil sa fii supus unor verificari aditionale de securitate canse se efectueaza aceasta retragere.

RETRAGERE CATRE CARD

Prin selectarea acestei metode de retragere detaliile cardului/cardurilor utilizat/e pentru a face depuneri, continand ultimele 4 cifre alte numarului de card, vor fi vizibile pentru selectare. Ca parte a procesului de confirmare vei introduce Numele de Utilizator si parola aferente contului tau.

Cand cererea a fost procesata vei primi un email de confirmare cu detaliile tranzactiei.

RETRAGERE PRIN SKRILL/NETELLER/PAYSAFECARD

Retragerile prin Skrill/Neteller/PaySafeCard sunt disponibile numai dupa realizarea in prealabil a cel putin unei depuneri utilizand acest serviciu.

Retine ca retragerile sunt creditate in mod automat prin aceeasi metoda de plata utilizata pentru depuneri.

Pentru realizarea unei retrageri prin Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie sa urmezi pasii:

  • Dupa logare in contul tau Online Stanleybet mergi in sectiunea "Contul meu".
  • Selecteaza optiunea “Retragere”.
  • Daca ai facut cel putin o depunere anterioara prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, aceasta va aparea in lista de optiuni disponibile pentru retragere astfel incat trebuie sa selectezi Skrill/Neteller/PaySafeCard prin apasarea butonului "Selecteaza".
  • Contul tau Skrill/Neteller/PaySafeCard are deja detaliile memorate. Confirma ca detaliile sunt corecte si introdu suma dorita pentru retragere, iar apoi selecteaza optiunea “Continua”.
  • Vei fi intrebat daca esti de acord cu detaliile retragerii, iar pentru finalizarea cererii de retragere trebuie sa dai click pe “Confirma Retragerea”.
  • In termen de 24 de ore de la trimiterea “Cererii de Retragere” acesta va fi procesata, iar suma solicitata spre retragere va fi creditata in contul tau Skrill/Neteller/PaySafeCard imediat ce retragerea a fost procesata.
  • Din momentul in care suma retrasa este disponibila in Contul tau Skrill/Neteller/PaySafeCard vei putea retrage suma dorita inapoi pe cardul de credit/ debit sau in direct in contul bancar, folosind platforma Skrill/Neteller/PaySafeCard.
  • Trebuie sa stii ca retragerile Skrill/Neteller/PaySafeCard pot face obiectul unor controale suplimentare de securitate care ar putea face ca retragerea sa dureze pana la 24 de ore.
  • In cazul depunerilor prin Skrill/Neteller/PaySafeCard iti vom returna, din contul tau Online Stanleybet in contul Skrill/Neteller/PaySafeCard toate soldurile disponibile pentru retrageri.

Retine ca toate platile de la si catre cardul de credit se fac prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, astfel, oricare altfel de solicitari ar trebui sa fie adresate lor.

RETRAGERE IN NUMERAR

Pentru a efectua o retragere in numerar contul tau trebuie mai intai asociat unei agentii Stanleybet. Daca ai efectuat deja o depunere in numerar, poti face si o retragere din aceeasi agentie unde ai efectuat depunerea. Daca insa nu ai efectuat o depunere in numerar sau daca doresti sa faci o retragere in alta agentie decat cea in care ai facut depunerea, trebuie sa contactezi mai intai serviciul nostru de relatii cu clientii prin email sau prin chat.

  • Autentifica-te in contul tau Stanleybet online si selecteaza optiunea “Contul meu”
  • Apoi selecteaza optiunea retragere
  • Daca esti eligibil pentru o retragere in numerar atunci aceasta metoda iti va fi acum pusa la dispozitie.
  • Completeaza suma pe care doresti sa o retragi si confirma.
  • Odata ce retragerea este aprobata, un mail de confirmare ce va contine un cod de retragere iti va fi trimis pe adresa de email asociata contului tau. Ia cu tine o copie a acestui email (sau doar codul transmis) si mergi la agentia Stanleybet asociata contului tau.
  • Informeaza operatorul de serviciu ca doresti sa faci o retragere in numerar din contul tau online si suma pe care doresti sa o retragi. Daca la momentul respectiv suma de retras nu este disponibila in agentie, operatorul te va informa care sunt optiunile disponibile pentru efectuarea retragerii.
  • Pentru retragerile in numerar va trebui sa prezinti operatorului de serviciu documentul de identitate folosit la deschiderea/ activarea contului tau online: fie cartea de identitate, fie pasaportul.
    • Operatorul de serviciu va introduce codul de retragere primit pe email si plata va fi autorizata.
    • Operatorul de serviciu iti va pune la dispozitie o chitanta tiparita ce va contine detaliile tranzatiei. Acesta va trebui sa semneze pentru a confirma suma pe care ai dorit sa o retragi iar tu va trebui sa semnezi pentru a confirma primirea sumei respective.

Daca acest proces nu este efectuat in 48 de ore de la solicitarea retragerii de numerar, codul trimis nu va mai fi valabil iar suma pe care ai solicitat sa o retragi va fi creditata contului tau online. Data si ora de expirare a codului de retragere vor fi afisate in emailul transmis.

METODE DE RETRAGERE NU SUNT DISPONIBILE

Datorita regulilor de antifrauda a cardurilor si a reglementarilor privind spalarea banilor, acolo unde este posibil, retragerile vor fi achitate doar dupa ce s-a realizat anterior o depunere prin acea metoda de plata.

VERIFICARILE PRIVIND FRAUDELE

Urmatoarele verificari privind fraudele sunt finalizate pentru toate tranzactiile de depunere si retragere de catre echipa de Serviciu Clienti, aceste verificari au loc pentru a reduce riscurile de frauda si pentru a preveni spalarea banilor.

VERIFICARILE DEPOZITELOR

Depozitelor clientilor vor fi monitorizate continuu si fiecare tranzactie este evaluata separat pentru risc pe baza metodei de plata si a profilului jucatorului. Sistemul de control al fraudelor al PSP asigura reguli pentru detectarea fraudei, generand alerte de frauda impotriva tranzactiilor care urmeaza sa fie efectuate, pentru a calcula un scor de frauda si include capacitatea de a aproba, refuza sau retine tranzactii pentru examinarea manuala. Sistemul de control al fraudelor sustine in prezent peste 40 de controale (inclusiv verificarile aeriene), care sunt grupate in urmatoarele categorii:

  • controale viteza
  • controale lista de referinta
  • controale de consistenta
  • Controale specifice platii cu cardul:
  • CSC sau CVV (Codul de securitate a cardului), verificarea se va face asupra tuturor tranzactiilor de depozit.
  • Verificarea 3D Secure (verificat de codul se securitate Visa, MasterCard), se va efectua asupra anumitor tranzactii de plata.
  • In functie de rezultatul controalelor efectuate, se ia o decizie cu privire la aprobarea sau refuzarea tranzactiei:
  • Tranzactia acceptata
  • Daca cererea este acceptata creditul de depozit va fi depus in contul de joc al jucatorului.
  • Tranzactia respinsa
  • Daca cererea de depozit este refuzata, creditul este restituit in contul de finantare al jucatorului.

VERIFICARE RETRAGERILOR

Pentru a putea retrage fonduri, trebuie verificata in intregime identitatea jucatorului.

Inainte de procesarea unei cereri de retragere, echipa de Servicii Clienti efectueaza mai multe controale asupra jucatorului. Fondurile retrase vor fi remise numai in contul din care au provenit fondurile. Cele trei controale de retragere principale sunt:

  • Legitimitatea castigului si istoricul pariurilor jucatorului
  • Verificarea identitatii jucatorului
  • Verificarea contului jucatorului

In al doilea rand, controlul identitatii jucatorului se realizeaza pentru fiecare tranzactie de retragere fata de informatiile furnizate de procesorul platii. Pentru a finaliza verificarea echipa Servicii Clienti verifica ca informatiile personale furnizate procesorului platii (de exemplu MoneyBookers) sa fie unice in contul jucatorului. In acest caz, datele de identificare a jucatorului sunt verificate pentru a se asigura ca e-mail-ul utilizat pentru contul de joc este unic pentru fiecare jucator in parte.

Daca se identifica activitati suspecte derulate pe mai multe conturi, echipa de asistenta pentru clienti va suspenda toate conturile jucatorilor implicati, iar fondurile din conturi vor fi inghetate pana la finalizarea unei investigatii complete.

RAPORTAREA ACTIVITATILOR FRAUDULOASE

Orice tranzactii frauduloase suspecte vor fi raportate autoritatilor competente sau de reglementare, respectiv, Autoritatea pentru loterii & jocuri de noroc, precum si FIAU fara intarziere. Serviciul Clienti este responsabil pentru raportarea tranzactiilor suspecte.

 

Language